Frog - Titánok haragja

Mint anno említettem, a Titánok harca a sok negatív kritika ellenére nekem tetszett, sőt, szeretem a mai napig is, úgyhogy már vártam a csütörtökön megjelenő második részét, és amikor alkalmam adódott rá (azaz tegnap) beültem megnézni. Lássuk hogy sikerült!

A második rész az első felvonás után veszi fel a fonalat, amikor már Perszeusz (Sam Worthington) felesége halott, Ő pedig újra halászként tengeti mindennapjait, egyetlen fiával, Heliussal. Azonban a világot újra veszély fenyegeti, hiszen az alvilág ura, Hades (Ralph Fiennes) és Ades (Édgar Ramirez) tőrbe csalják Zeuszt és Poseidont, hogy ki tudják szabadítani az ősi titánt, Kronoszt. Természetesen főhősünkre hárul a hősi feladat: meg kell találnia Poseidon fiát, és ki kell szabadítani saját apját a Tartaroszból, az alvilági börtönből.

Hát mit is mondjak.. Nagyon vártam ezt az alkotást, és talán az elvárásaimnak is köszönhető, hogy végül kissé csalódottan kellett elhagynom a mozitermet, hiszen a Titánok haragja sajnos nem lett egy kimondottan jó film, de lássuk az okokat.

A a forgatókönyv a film talán leggyengébb pontja, akárcsak az első résznél.  A szkriptet ezúttal öten írták, mégis annyira hanyagul összetákolt, hogy el sem hittem a film pörgése alatt. Tele van klisékkel, fordulatoktól mentes, és izgalmakat is csak nagy ritkán kapunk, bár a film végig pörög, és nem unalmas.

A színészi játékok is gyengék, sajnos. Worthington gyakorlatilag egyetlen eljátszható szerepe ez az epikus hős, amit már az Avatar óta folyton alakít. A többiek sem voltak kielégítőek, a Perszeusz fiát játszó John Bell meg egyszerűen nem értem hogy kerülhetett egy ilyen filmbe, annyira pocsék volt.

A látvány billenti egy kicsit a mérleg nyelvét a pozitív felé, hiszen ahogy korábban, úgy most is kiválóak az effectek. Gigantikus a látványvilág, szép a fényképezés, és letisztultak a harcok is , valamint a zene is kifogásolhatatlan. Szerencsére a 3D most (főleg az elődhöz képest) baromi jó volt, főleg a Tartaroszban játszódó térhatásra kihegyezett jelenetek tetszettek.

Ezen felül azonban  a film nem lett nagy durranás, hiszen a hangzatos cím ellenére Kronosz csak 10 percet szerepel, és akkor sem ad maradandót. A Titánok haragja számomra csalódás volt,ennek  ellenére nem rossz film, csak a stáblista lepörgése után már alig emlékeztem valamire, és ezen még az amúgy egész jó 3d sem tudott érdemben segíteni. Egyszer mindenkinek ajánlom a Titánok haragját, hiszen hibái ellenére szórakoztató, csak sajnos finoman szólva sem maradandó.

Címkék: írásos elemzések 

A bejegyzés trackback címe:

https://perfectinsanity.blog.hu/api/trackback/id/tr664351870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2012.03.31. 14:13:16

Én még az első részt sem láttam teljes egészében, csak jeleneteket. Valahogy nem izgatott fel soha. Worthington felkapását nagyon nem értem, szerintem pocsék színész.

danialves · http://smokingbarrels.blog.hu 2012.04.01. 19:09:12

Úgy látom, akkor ezért sem fogok pénzt kiadni...