Wrath of the Titans - Filmhír és Star Weekend lefújása

Sziasztok. Sajnos a hétvégén nem tudok Star Weekendet rendezni, mert az időmbe nem fér bele, viszont hoztam nektek egy trailert, mégpedig a Wrath of the Titansét.

Talán én vagyok az az egyedüli ember ebben az univerzumban, akinek teljes szívből tetszett a Titánok harca, mint már korábban egy sajnos balul elsült bemutatóban megemlítettem. Ezen tényekből adódóan nagyon várom a film második felvonását, amelyet Wrath of The Titans-re kereszteltek.
A stábban szinte teljes átalakulás történt, hiszen az első részt dirigáló Louis Leterrier-t A föld Inváziója : LA-t , és a Texasi Láncfűrészes mészárlás remake-t is jegyző Johnathan Liebesman váltotta a direktori székben. Kíváncsi leszek, mennyire lesz érzékletes az összképben ez a változás, szerintem nem igazán fog feltűnni a rendező kiléte.
Az már sokkal érdekesebb, hogy a film szkriptjén 5 (!) ember dolgozik, de nagy többségüknek csak popcorn filmek jutottak.
Ezekkel szemben a színészi gárda változatlan, és ahogy a trialerből asszociálok, a látvány is maradt a régi. Én már nagyon várom, és az elsők között leszek, akik a premier napján beülnek rá a vetítő terembe.

Lezárásként egy kérdés: Ki a fene rendezi ezeket a trailereket? Az előző is rohadt jó volt, ez meg egyszerűen csúcspont. Nézzétek csak:

 



A bejegyzés trackback címe:

https://perfectinsanity.blog.hu/api/trackback/id/tr313539906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

danialves · http://smokingbarrels.blog.hu 2012.01.13. 14:22:40

Jó látni, hogy nem csak én vagyok ilyen trailerfüggő! Sokszor az előzetes jobb munka, mint maga a film (ez az első részre hatványozottan igaz volt, és sztem most is így lesz)