Heti update by Frog

Nagy változások várhatóak a blognál, minden más a videóban..



A bejegyzés trackback címe:

https://perfectinsanity.blog.hu/api/trackback/id/tr853408925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2011.11.24. 19:04:23

Jó ötletnek tartom a kéthetes elvonulást, de az a két hét olyan legyen, hogy be sem lépsz a blogba, rá sem nézel, és megfogod látni, hogy 8 - 10 nap után nagyon fog hiányozni. Ha meg nem, akkor tényleg hagyd abba, fölösleges tönkretenned magad.

MrRaizy 2011.11.24. 20:48:08

Nevetséges vagy.

Én nagyon szeretem a videóidat !! és egy oscar végett mindent taccsba dobsz ? -.-' Nem lehet mindig mindenhol jól szerepeleni .

Meg csodálkozol , hogy nincs nézettség ?? Semmi újulás a blogon ezen nem kéne meglepődnöd.

Sajnálni nem foglak .

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2011.11.24. 21:01:18

@rAAAiz: Újulás alatt mit értesz? És mondtam, hogy az Oscar volt a csúcspontja ezeknek a dolgoknak, szerintem félre értettél. Nem az eredmény , hanem az azt megelőző munka volt nagyon sz*r, küszködtem a videóval, ahogy az azóta elkezdettekkel is. Ha nem fogsz sajnálni, nem bánom, nem akarom, hogy bárki is sajnáljon.

MrRaizy 2011.11.24. 21:28:14

@FroG: De azon belül , hogy megemlited a videóban te nem akarod , hogy úgy jöjjenek le a videóid , hogy téged sajnálni kéne de bassza meg ebből a videóból csak ez szűrhető le . .

Újulás alatt például videókat amiket te készitesz és nem más már azt sem tudom mikor csináltál filmelemzést pedig én komolyan szeretem őket .

és a sajnálást meg ne vedd zokon de ebből a videóból nekem teljesen az jön le mintha te sajnáltatni akarnád magad . ( bocs )

föleg az utolsó előtti mondatodból jön a sajnáltatás . . ha még van valaki aki végig nézi a videóinkat . . IGEN VAN ÉN :OOO szóval , hogyha még csinálsz akármilyen videót akkor ezt ne mond és tud , hogy 1 ember biztos van aki végig nézi :)

MrRaizy 2011.11.24. 21:29:14

ha nem teljesen értelmezhető akkor bocsánat de k**va fárdat vagyok

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2011.11.24. 21:50:40

@rAAAiz: Köszi a biztatást, és tényleg nem akarom hogy sajnáljanak, egyszerűen csak tudatni akartam, mi is a helyzet velem. Az a baj, hogy hiába kezdek el filmelemzést, nincs ötletem hozzá. Talán a két hetes pihenő jót fog tenni. Mindenesetre örülök, hogy legalább Te követed a munkáinkat :)

danialves · http://smokingbarrels.blog.hu 2011.11.26. 20:00:30

visszamenőleg és előre is bocsánat az inaktivitásért, Theo-hoz hasonlóan nekem is szalagavató nevezetű problémám van, csak nekem még 2 hetem van hátra, de azért igyekszem rendszeresen publikálni, de most filmet nézni is alig van időm