Bemutatkozás - Gaben

Üdv mindenkinek!

Gaben vagyok! És én vagyok a már az update videóban is emlegetett új tag. Páran talán ismernek a Filmelemzők Oscarjáról, akik nem, azoknak itt a videó:

 

A pozitív visszajelzések után, úgy gondoltam igent mondok FroG ajánlatára (akitől köszönöm szépen a lehetőséget) és kipróbálom magam, mint többszöri videós. (Már készülnek is a kritkák, lesz köztük igazi csemege is :D)

Magamról annyit, hogy a fantasyt és a kalandfilmeket leszámítva minden stílus kedvelője vagyok, melyekből sokszor és sokat nézek :)

Kedvenc filmek: Harcosok Klubja, Fűrész, Mátrix, Csillagok Háborúja, Pillangó-hatás, Fegyvernepper, Ember gyermeke, District 9, Daybreakers, Memento, Equilibrium, Tökéletes trükk… és még sorolhatnám.

Kedvenc színészek: Ethan Hawke, Edward Norton, Ryan Gosling, Ewan McGregor, Cliwe Owen, Liam Neeson, John Cusack, Christian Bale, Jared Leto, Mila Kunis, Leonardo DiCaprio, Samuel L. Jackson, Zooey Deschanel

Kedvenc rendezők: Andrew Niccol, Edgar Wright, David Fincher, Martin Scorsese, Christopher Nolan, Mikael Häfström, Duncan Jones, Neil Burger

Remélem tetszeni fognak nektek a kritikáim!

Címkék: 2. évad 

A bejegyzés trackback címe:

https://perfectinsanity.blog.hu/api/trackback/id/tr113287353

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.