Update videó By Frog

 A részletek a videóban..

 


 

 


 



A bejegyzés trackback címe:

https://perfectinsanity.blog.hu/api/trackback/id/tr813265437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MrRaizy 2011.09.29. 19:30:06

KOMOLYAN NEM ÉRTEM . . minek raksz ki szavazást ha azt sem tudom milyen filmek azok ? -.- unalmas nem lehetne jó kritikát irni róla hát ember ennyi erővel szavazást sem kéne csinálnod . .

Tudod FroG marhára birom ezt a blogot de az ilyen hülyeségek úgy feltudnak húzni legalább megprobáltad volna de még ennyire sem voltál hajlandó . ( a megpróbálás alatt azt értem , hogy legalább irtál volna róla és elmondtad volna , hogy téleg kurva unalmas ez a film stb. de nem hiszem el , hogy annyira unalmas lenne és vontatott ,hogy semmit ne lehessen kihozni belőle !! )

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2011.09.29. 19:37:23

@rAAAiz: Korábban (kb 2 évvel ezelőtt) láttam már a filmet, és az rémlett róla, hogy vér ciki, és kínos. De arra már nem emlékeztem, hogy ennyire unalmas. És tényleg semmit nem lehet kihozni belőle, mert egyszerűen csak ez az egy komolyabb hibája van, viszont ez az egészet lerombolja. Nem szerettem volna férc munkát kiadni a kezeim közül, így lemondtam róla. Írni meg szerintem baromi felesleges lenne, mert ott is csak azt tudnám hangsúlyozni, hogy ez egy vállalhatatlanul unalmas film, amely nem szar, csak vontatottsága miatt végig nézhetetlen.

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2011.09.29. 19:39:17

@rAAAiz: De ha nem hiszed el, hogy mennyire unalmas, akkor ajánlom neked megnézésre. Egyébként bocsánat tőled és a többi nézőtől is, amiért ilyen szemét voltam. De egy újabb rossz videóval teljesen lerombolódott volna az önbecsülésem, ami már így is a béka segge alatt van..

MrRaizy 2011.09.29. 20:41:21

@FroG: Na azért ne túúúúúúloz :DDD hidd el sokan birják ezt a blogot sokak között én is !! Nem biztos , hogy másokat is ennyire felidegesitett mint engem csak én kiváncsi lettem volna rá , hogy milyen is ez a film , mert én nem szoktam arra adni magam , hogy ilyen szar filmeket nézzek és meg hagyom másoknak ezt a terhet de viszont érdekelnek mégis mennyire szarak ezért nézem meg a videókat. Amúgy jó , hogy csináltál ilyen Update videót mert már ez télleg hiányzot marha rég volt már videós anyag tőled. .

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2011.09.29. 20:46:38

@rAAAiz: Annyit ígérhetek, hogy a következő alanyom után megpróbálkozom az Ámokfutó kamionokkal is, csak most annyira fáradt vagyok, hogy a suli utáni maradék agysejtem is teljesen bele pusztulna abba a filmbe XD

MrRaizy 2011.09.29. 20:50:15

Hát előre is sok sikert !