Happy Birthday Perfect Insanity!

Szinte percre pontosan egy éve raktam ki a blog első hivatalos bejegyzését. Akkor még legmerészebb álmaimban sem gondoltam volna, hogy ennyi ideig húzza az oldal. De szerencsére az első 2-3 hónap sikertelensége után nem adtuk fel, így elértük az egy éves kort. Ugyan voltak a blognak hullámvölgyei, nem mindig ment minden úgy, ahogy szerettem, szerettük volna. Például a tagfelvételeinkben is rendre rosszul döntöttem: a felvett tag eltűnt, vagy egyszerűen csak nem írt vagy videózott. De ezekre a rosszabb pillanatokra már később talán már nem is fogunk emlékezni. Viszont a blog valódi mérföldköveire igen: a közös filmnézésekre, a Sparrow-val közös munkákra, az első videóinkra, vagy az agyonoltott első kritikámra. Örömmel és büszkén tekintek vissza az elmúlt évre, mert habár nem egy hihetetlen nagyszabású blog a miénk, én még is nagyon örülök, hogy eddig kihúztuk. Mert azért jó lesz majd elmondani 5-6 év múlva, hogy annak idején alkottam valamit, amit még ha nem is néznek sokan, de páran igen. Ezek a dolgok engem hihetetlen sikerélménnyel töltenek el. Örömmel emlékszem vissza az összes videóm készítésére, még ha néhánnyal (A dögös és a dög, bláhh :D ) sokat is szenvedtem. Sok mindent elértünk ezalatt az egy év alatt, amely nekünk sokat számít. Dolgoztunk együtt a Baaadmovies-sal, a Movietank-kal, a Théo's Bloggal, és a MoovieMania-val is. Ezek az együttműködések mindig a kedvenceim voltak, és lesznek is. Örömmel tekintek vissza a kisebb-nagyobb Pro/Contra csatákra, az élménybeszámolókra, évösszegzésekre, élménybeszámolókra, vagy a díjátadónkra. Még ha kicsit sablonosan is hangzik, én mégis örök életemben emlékezni fogok ezekre a dolgokra, hiszem mindegyikük elkészítése élményszámba ment. Ahogy a videóké is, amelyek száma tőlem mostanában megcsappant, mégis imádom őket csinálni. Mert amikor elkészülsz egy videóval, és újranézed azt, az az érzés leírhatatlan.

Összességében hihetetlen büszke vagyok a blogra, és az utóbbi egy évére. Hiszen alkottam valamit, ami nem nagyszabású, de mégis az enyém, a miénk. Köszönöm mindenkinek, aki egy posztot, vagy kommentet írt, esetleg megnézte a videóinkat. Remélem jövőre ugyan itt, ugyan ekkor még létezni fog a blog, és még több dicsőséggel, és élménnyel a hátam mögött írhatok majd.

Köszönjük ezt az egy évet!

Sziasztok.

Címkék: 1. pi. születésnap 

A bejegyzés trackback címe:

https://perfectinsanity.blog.hu/api/trackback/id/tr613202509

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2011.09.04. 20:00:35

Hát akkor még egyszer Boldog Szülinapot! Az egyetlen, amit sajnálok, hogy a "dolgoztunk a Movietankkal " múltidőben van.:D
Biztos vagyok benne, hogy egy év múlva is létezni fog ez a blog, hiszen én azért többször tapasztaltam, hogy voltak mélypontjaid, mégis mindig sikerült erőre kapni.
Tovább tudom, hogy a legtöbb társszerkesztő nemtörődömsége, illetve az olvasók lustasága, hogy nem bírnak kommentelni, mennyire idegesítő, hiszen ha dolgozik az ember valamivel, szeretné tudni a többi ember véleményét a munkájáról.
Szerintem tartalmas egy év volt ez a PI - n, aminek külön örülök, hogy a Perfect Insanity és a Movie Tank az elmúlt egy évben majdnem mindig együtt lélegzett, és ez egy nagyon jó időszak volt.
További sok sikert, több kommentet, elhivatottabb társszerkesztőket, és még egyszer boldog szülinapot!

MrRaizy 2011.09.04. 20:24:46

Csak szerintem fura felköszönteni egy blogot ?:DDD

Na mindegy Boldog Születésnapot a Perfect Insanity-nek.
FroG neked pedig szeretnék kiváni még több sikeres videót az elkövetkezendő sok sok évre :D

dvd_94 2011.09.04. 21:00:58

Boldog születésnapot, és kívánom hogy ez az év is legalább ilyen sikeres legyen! Blogot vezetni csak nemrég fogtam neki, de más projektekből tudom milyenek a mélypontok, és szerintem ne foglalkozz velük, mindenki tesz rossz döntéseket, de végül abból lesz maradandó nosztalgikus emlék ami jól sül el. Tehát további kitartást, és még egyszer boldog születésnapot.

COdY · http://warzoneonline.blog.hu/ 2011.09.05. 10:07:01

Boldog szülinapot és további sikereket kívánok :)

!Márk! · http://smokingbarrels.blog.hu 2011.09.05. 16:20:25

Igaz én már korábban "felköszöntettelek" de azért így hvatalos: Boldog Születésnapot Perfect Insanity! :) Gratulálok az elmúlt egy évhez, remélem még sok szülinapot ér meg a blog! A következő évben összehozhatunk pár közös projektet, tudod már beszéltünk róla. :) Sok sikert a továbbiakban is!

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2011.09.05. 16:44:09

@Powerful900: Benne vagyok a közös videókban :). És köszönjük a köszöntést :D

Death/Mortis 2011.09.05. 16:47:36

Dübörög a szekér...Kedvelem az oldal stílust s való igaz, megérdemelne sokkal több rendszeres olvasót is. Gratulálok, boldogot!

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2011.09.05. 17:09:41

@||aNtHoNy||: Köszönjük :D.

Jól esik, hogy ennyien gondoltok a blogra!! :D

scpeti79 · http://scpeti.x3.hu/ 2011.09.07. 20:10:22

Szia(sztok)!

Théos blogról tévedtem errefelé, és ha már ráakadtam erre a cikkre, gondoltam elolvasom, és engedd / engedjétek meg, hogy gratuláljak az egy éves fennálláshoz, és kívánom, hogy még sokszor írhassam le ezt. :)

Üdv.:
scpeti79, a Worms PC-játékok magazin társszerkesztője

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2011.09.07. 20:17:23

@scpeti79: Köszönjük a gratulációt :D. Reméljük kitartó nézője leszel a blogunknak :)