Paranormal Activity 3 - Filmhír

Idén kerül mozikba az utóbbi évek szerintem legtúlhypeoltabb filmjének, a Paranormal Activity-nek a 3. része. Igazából értetlenül állok a dolog előtt, nem értem miért erőltetik továbbra is ezt a franchise-t, főleg úgy, hogy a második rész egy hihetetlenül vállalhatatlan darab lett, plusz az ál-doku filmek sem hoznak mostanában túl nagy sikereket. Hogy őszintén megmondjam, ez a műfaj hiába az utóbbi évek legjobban sztárolt forgatási módszere, én még is kifejezetten utálom. Ahogy az eddigi PA. filmeket is. Hát, mindenesetre engem baromira nem érdekel, mert fogadni mernék, hogy egy hihetetlen unalmas, vagy erőltetett film lesz ebből is, ahogy az utóbbi Paranormális jelenségekből.. Mindenesetre nem sok infót tudni a filmről, annak ellenére, hogy állítólag Október 20.-án startol kis hazánkban, az IMDb oldala kihalt. Nem tudom még mit tudnak kituszkolni a franchiseból, de remélem nem sokat, és ismét bukik a film.. mert engem kifejezetten idegesít ez a görcsös erőlködés. Nektek mi a véleményetek?

Trailer:

 

Címkék: hírek 

A bejegyzés trackback címe:

https://perfectinsanity.blog.hu/api/trackback/id/tr443200016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2011.09.03. 15:25:58

Az első rész rohadt unalmas volt. Egyáltalán nem érdekel.

Sh1mmy 2011.09.03. 17:05:16

Sok tini szerint ez a legijesztőbb film valaha. És komolyan gondolják!
Én mindig nevetek azon aki ezt állítja, szerintem hihetetlen nevetséges az egész.
"Aj-aj, becsapódott az ajtó magától, mindjárt becsinálok az ijedtségtől!"
Én végig untam az egészet, reméltem hogy a fináléja jó lesz, de elképesztően nevetséges volt.

A második részt nem is láttam, és nem is akarom.

A harmadik rész remélem akkora bukás lesz, hogy nem erőltetik tovább negyedik, meg ötödik részig.

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2011.09.03. 17:08:09

@Sh1mmy: A legnagyobb gond ezzel az, hogy az amcsik is vevők erre, a pénz meg természetesen számít a készítőknek, így erőltetik ezeket, és egyre jobban lenyúzott rókabőröket kapunk..

Bruse · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2011.09.03. 17:59:22

Én azért a széria védelmébe kelnék, ugyanis számomra élvezhető volt az első rész. A második meg tényleg gyenge, de többet nem is vártam tőle. Mindkettő lekötött, csak párszor éreztem a vontatottságot. Én szívesebben nézném a PA folytatásait évente, szórakoztató filmként, mint a sok tucat-látványfilmet.

MrRaizy 2011.09.03. 18:06:05

HÁÁT én még az első részt moziban néztem meg . . ( hát ja kiadtam arra szara pénzt ) , de a annak a szarnak volt szerintem egy igen király oldala is , hogy kurva vicces volt :DDD komolyan éjszaki vetitésen voltam haverokkal és végig röhögtük annyira vicces volt szerintem az hogy ugye tudtuk , hogy horror filmről van szó és persze kamu .. talán ezért is volt vicces mert annyira érezhető a filmen , hogy nem valódi . Szerintem egyáltalán nem volt hihető meg a szinészek is ahogy erőlködtek főleg a csávó , hogy huhuhuh most van egy kameránk akkor az előtt dugjunk de ez előtt nem volt egyszer sem az eszébe még nem kezdődtek a paranormális dolgok , hogy vegyük fel ahogy szeretkezünk .. Istenem meg egyszer sem történt semmi nappal de az a fasz fej mindig a kamerával rohangált amikor tudta , hogy nappal úgysem fog leesni a kulcs az asztalról . .:D

Hát kb. ennyi egy fárasztóan szar film de haverokkal és piával igazán vicces is tud lenni szerintem . Ja és a 2. én sem láttam de nagyon nem is érdekel elvileg az 1-nél sokkal szarrab.

ARSENAL4EVER 2011.09.04. 10:40:36

Nekem még az első rész az elmegy kategóriába beleesik, viszont a 2. rész az szörnyű volt. Ettől függetlenül a 3.-at is megnézem, hátha most már kihoznak valamit, de The Blair Witch Project-hez így sem, úgysem fog felérni.

Death/Mortis 2011.09.05. 16:43:06

Én ezt csak az 'új-Fűrész'-nek hívom. Számításaim szerint megér még legalább ugyanennyi részt, mint a jelenlegi szám.

Az első egy szinte amatőr alkotás volt, megvolt benne a szellem. A kettő lélektelen volt. Várhatóan ez is s a többi folytatás is követi a tendenciát.

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2011.09.05. 16:45:47

@Death/Mortis: Szerintem az utolsó csontig le fogják rágni ezt a dolgot. Ahogy az áldokumentarista filmeket is, amelyek sztárolását én soha nem értettem, mert a Cloverfield-en és a Rec-en kívül a többi nem nyújt semmi újat. (A Blair Witch Projectet még nem láttam)