II. Filmelemzők Oscarja: Frog - A dögös és a dög

Sziasztok. Hosszas nyűglődés végre elkészültem a videómmal. Nagyon lefárasztott a film, ezért néha trágár szavakat is használok. Jó szórakozást a videóhoz!

 

 

Címkék: 2. évad 

A bejegyzés trackback címe:

https://perfectinsanity.blog.hu/api/trackback/id/tr243116321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tpeti97 2011.08.01. 13:54:35

Ha az emberek nem hányják el magukat a videó közbe van esélyed megnyerni:D

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2011.08.01. 14:18:36

Gratulálok, Frog, szerintem ezzel megnyerted!:D

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2011.08.01. 14:32:06

@Sparrow: @tpeti97: Köszi Sparrow, bár nem hiszem :)
Peti, a videómtól, vagy a filmtől lehet hányni?:D

tpeti97 2011.08.01. 14:43:49

@FroG: A filmtől:D meg leginkább a csajtól akinek szerintem nagyon jó hogy nem volt arcjátéka mert így is túl sokat volt kinyitva a szája

Bruse · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2011.08.01. 17:03:14

Egyetértek a többiekkel, nagyon jó videó :)

MrRaizy 2011.08.01. 19:17:02

HÁÁÁT ha eddig nem hittétek el , hogy ellehet-e hányni magát az embernek a videó alatt akkor itt vagyok az élő példa :

Felnéztem a blogra hmmm mondom új videó megnézem Dögös és a dög nem láttam még hoztam be magamnak egy darab főtt kukoricát és amikor annak a büdös ribancnak leesett a lábkörme ott én úgy elokádtam magam ahogy volt :SSSS ( Már bocsánat a kifejezésér t)
végig sem bírtam nézni majd egyszer lehet megpróbálom újra de ez egyenlőre hanyagolom kurva gusztustalan nem értem , hogy lehet ilyet belerakni egy kibaszott filmbe !!

Amúgy jó a videó FroG!! További sok sikert

Még egyszer elnézést a ritkán ronda beszédért! :D

tpeti97 2011.08.01. 23:46:41

@rAAAiz: ez elég nagy szopacs de megértem. Én szerencsére nem közbe ettem hanem előtte.
Egyébként túllépte a film a 3D határait mert mikor lesett a köröm már szinte én is a számban éreztem. foooojj ez a film én inkább nézek Pusztító szigetet meg Versus-t de komolyan:D

MrRaizy 2011.08.02. 07:34:33

Amúgy én még mindig nem hiszem el, hogy létezik ilyen film ...

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2011.08.02. 09:24:34

@rAAAiz: Akkor nézd meg XD. Nyugi, vannak ezeknél undorítóbb poénok is, csak nem akartam azokkal elárasztani a videót :D

tpeti97 2011.08.02. 12:48:38

@FroG: Basszus és én azt hittem nincs rosszabb és gusztustalanabb az Eszement Freddynél!

Sh1mmy 2011.08.02. 13:40:28

Nagyon jó videó, amúgyn már én is fanyarogtam a lábkörmös résznél :D, ez tényleg túllépi a 3D határait :D

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2011.08.02. 14:07:40

@Sh1mmy: Ez minden határt átlép XD
Köszi a dicséretet :)

tpeti97 2011.08.02. 15:58:43

@FroG: Téyleg az Eszement Freddyt láttad már?

tpeti97 2011.08.02. 17:33:13

@FroG: Ne is mond iszonyatosan utálom azt a filmet.

!Márk! · http://smokingbarrels.blog.hu 2011.08.03. 01:02:17

Jó kis videó lett! Én is tiszta szívből rühellem ezt a filmet. Gusztustalan poénok, és ami még nagyon nem tetszett, hogy hogy bántak a készítők a csúnyákkal. Mert ez a film egyértelműen a kis Paris-rajongó alacsony IQ szintű kis tini csajoknak való, akiknek a felszínes tudatukba belegravírozva jön át a készítők által bemutatott koncepció. Vagyis, hogy aki már csúnya az idióta, az hülye, annak esélye sincs a boldogságra, nekem legalábbis ez jött le.

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2011.08.03. 10:16:03

@Powerful900: Köszi a dícséretet :D
Jah igen, ezt értettem álszentség alatt.. csak elfelejtettem az összegzésben mondani :/ Te készülsz videóval az Oscarra?

!Márk! · http://smokingbarrels.blog.hu 2011.08.03. 21:25:21

@FroG: Készülök persze. Az összes jelenetet már kivágtam, a forgatókönyv is megvan már csak a hangot kell felmondanom a videó alá. De csak a jövő héten fogom közzétenni, mert most egy kis pihenő jelleggel nyaralói állományba helyeztem magam erre a hétre. :D

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2011.08.07. 11:51:28

a kérésedre Frog :)

-(negatívum) pár poént még ki lehetett volna hozni a jelenetekből (ezt annó beszéltük, de úgyfest passzoltad a dologot)
- a szóismétlésre figyelj, ha visszahallgatod van pár szó, amiket rövid időn belül, sokat használsz (pl. undorító csaj)
- néha akadt a kommentárod...nem tudom, csináltál-e "forgatókönyvet", de pár címszót írj fel, minden jelenet elé, és gondold át a szövegeket

+ (pozitívum) tisztelet, mert végigbírtad a filmet
+ bár lett volna még lehetőség, a meglévő poénok ütnek, kimondottan 6-7 perc után lendültél bele, ami nagyon jót tett a videónak :)
+ találó jelenetek...megfelelő kommentárral :D
+ hangulatos szöveg, nem unatkoztam a viddeó alatt

gratulálok a videóhoz, szerintem eslyes vagy az Oscarra :)

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2011.08.07. 12:18:34

@Je m'appelle Théo: Köszönöm az értékelést :D. Nem írtam forgatókönyvet, valahogy mindig távol állt tőlem, hogy ilyen korlátok közé szorítsam a videómat, végig improvizálásból nyomtam. A szóismétlések így utólag tényleg nagyon feltűnőek, de én úgy éreztem, hogy a videó 2. felére már változatosabban beszéltem.
Köszi még egyszer :D

Death/Mortis 2011.08.08. 01:57:25

Jajj, McDowell ur leghiresebb szerepeben, ha csak egy beszurt kep erejeig, de tiszteletet teszi. :)
Nem mindegy milyen az a 2 liter alkohol. Ha jol gondolom minimum palinka, de a bevallalosabbak az abszinttal is probalkozhatnak. :D

Kellemes video lett: Az introdhoz felhasznalt zene regen kedvenc, szoval hangulatbombaval kezdotott szamomra az egesz. Ezen *mozgokep* szornyu. Valamilyen szinten tisztelet is jar neked, hogy nem csak vegigulted, hanem felvettel kulon jeleneteket, megvagtad oket, stb. A poenjaid talaloak, s a mondandodbol is tisztan kiveheto ,hogy mennyire felbosszantottad magad rajta, igy a nezo egyutt tud veled erezni. Bar ezzel nem jarunk tul jol, hiszen te is csak szenvedtel alatta. :P
Valoban, a szoismetlesek nehol szembetunoek, de egy ilyen *elmeny* utan nem varhatunk irodalmi valasztekossagot. Ezt teljesseggel megertem.
Igy tovabb. Lattam mar nehany jelentkezo videojat, es osszehasonlitgatva oket, valoban eselyes vagy a gyozelemre. Sok sikert!

Elnezest az ekezetek hianya miatt, de kulfoldon tartozkodom. Remelem azert kihamozhato a lenyeg.

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2011.08.08. 13:47:20

@Death/Mortis: Szia. Köszi a hosszabb összefoglalást, a dicséretet , és azt is, hogy külföldről is nézel minket :D

Sh1mmy 2011.08.09. 23:57:20

FroG, ki van az avatarodon? :D