Frog&Nexus-Videós születésnapi különkiadás

Sziasztok. Napra pontosan egy éve töltöttem fel a legelső videómat. Nagyon örülök annak, hogy sokan végig követték az egy éves mögöttem álló munkát, és a "szenvedéseim" nem voltak hiába valóak. Amikor tavaly feltöltöttem az első videóm, a legmerészebb álmaimban sem mertem volna remélni, hogy az Oscar 2. helyéből kifolyólag egyszer még egy blogot vezethetek. Pedig így lett. Nemsokára ünnepli a blog is az első születésnapját, mondjuk az még távol van, dátum szerint Szeptember 4.-én leszünk egy évesek.

A videós szülinapom alkalmából elkészített videómban van egy baki: Az elején Július 17.-ét említek. Ezt nézzétek el nekem :)

Összességében meg szeretném köszönni mindenkinek, aki legalább egyszer meg nézte a videóim, és azoknak is, akik segítettek ezek elkészülésében!

 


És a retro hangulat kedvéért a legelső videóm, ami közel sem tökéletes, mégis az egyik

legnagyobb kedvencem:



A bejegyzés trackback címe:

https://perfectinsanity.blog.hu/api/trackback/id/tr983085799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tpeti97 2011.07.21. 15:07:31

Én is bírom Hasselhoffot :D annyira kemény főleg a Baywatch-ban. Egyébként én is néztem a Knight Ridert de mára már meguntam viszont a Baywatch meg Hasselhoff karaktere megunhatatlan:D
Egyébként én is kíváncsibb lettem volna az Anakondára mint a Nagymellű zombikra Hasselhoff miatt úgyhogy örülök már most a bemutatónak.

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2011.07.21. 15:23:45

@tpeti97: A tervem azóta változott, így nem 100% hogy az Oscaron azt mutatom be. :S

!Márk! · http://smokingbarrels.blog.hu 2011.07.21. 16:29:36

Jó videó lett! Sokat nevettem, főleg amikor a régi sorozatokról beszéltetek. Nekem is beugrott pár régi tv-s emlék. Én is kíváncsian várom az Oscar nevezésedet. Én már az introval megvagyok, forgatókönyv is kész, egyelőre vágási nehézségeim adódtak. A hangot meg nem tudom mikor lesz lehetőségem felvenni.

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2011.07.21. 17:00:39

@Powerful900: Köszi a dicséretet, nekem is az a kedvenc részem a videóban :D. Nekem is problémám adódott, mégpedig maga a film, mivel nem látványosan szar, így ezt nem tudom érzékeltetni. Szóval valószínűleg új alanyt keresek :)

tpeti97 2011.07.21. 17:05:00

@FroG: Nah nem baj én akkor is meg fogom nézni a videót:D
Egyébként régen még a Kung Fu volt a cool TV-n.

tpeti97 2011.07.21. 17:06:22

Meg szokott lenni A fejvadász a favoritotokkal:D

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2011.07.22. 14:34:59

Boldog videósszületésnapot kolléga :)