Pro/Contra Rovat: Sherlock Holmes

Vissza tértünk Pro/Contrázni. Nézzétek végig a videót, a döntés a ti kezetekben :D (Kommentben azt is le írhatjátok, milyen lett az új intrónk ;) )

Címkék: pro/contra rovat 

A bejegyzés trackback címe:

https://perfectinsanity.blog.hu/api/trackback/id/tr343053520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Death/Mortis 2011.07.09. 23:50:39

Az az amúgy a videó végén vicces volt. :D

Látom Sparrow nagyon szeret kritizálni s belekötni a kis dolgokba, amivel nincsen gond, én is ilyen vagyok, szóval meg tudom érteni. :)
A filmet én 3-4 hónappal ezelőtt láttam, szóval a cselekményéről /történetéről most nem kezdenék el vitatkozni ,de azért arra még emlékszem, hogy nem túl fordulatos a forgatókönyv.
A szövegek átlagosak, talán néhol gázosak a poénnak szánt csipkelődések, de ezt egy popcorn filmnél meg lehet bocsájtani.
A karakterek valóban egysíkúak, de ez az egész amúgy is csak Holmes-ról szól, meg egy kicsit Watson-ról szól, akik közül engem Downey Jr. nem zavart. Elviselhetően hozta a szerepet. Law-al viszont más a helyzet...Úgy állnak a dolgok, hogy engem is irritált( nem kicsit, nagyon) s egyébként sem vagyok odaérte, szóval ez egy fekete pont. A többiekről most nem ejtek szót, az viszont igaz, hogy Mark Strong-al sem volt gond. (Tényleg megnézhetnéd eredeti hangsávval :P)
A látvány önmagáért beszél, a bunyózás koreográfiájában sem vettem észre gondot.
Végül pedig még szóba hoznám a regényeket: Igen, azok is ilyenek. Holmes okos, elmés, sokszor emberfeletti a megoldóképessége s a legtöbb ember szerint ez adja a varázsát. Na, én ezt baromságnak tartom.Úgy hülyeség ahogy van s zavart a "minden apróságból rájövök a megoldásra". :D

Összességében nekem nem tetszett a film, mivel kevesebbet adott, mint vártam tőle (Guy Ritchie-t sem értem, hogy miért pont ő?). Vagyis, elvileg ellene kéne szavaznom, de valamiért úgy tűnt FroG jobban védte az álláspontját, jobban alátámasztotta a mondanivalóját. Szóval, a szavazatom a pro mellett van, bár nem sokkal, a film kedvelése nélkül.

Az a Die Hard-os közbevágás meg...Legalább mondjátok be, hogy most reklám következik. :D

MrRaizy 2011.07.10. 08:14:45

A végét kár , hogy Sparrow olyan hirtelen lezárta nekem nagyon bejött ahogy ott "kiakadtattok" :DD

.... Én nem törlöm ki , hogy ha azt mondjatok , hogy ha , hogy ha .. de én is kitörlöm :DDDD hát ezzen szakadtam +

Na de a film : Én még anno amikor kijött a film akkor láttam (magyarul) és nekem kwara nem tetszett . . Nagyon unalmas ez a mindent tudok mert ez a zsepi így van lerakva az a porszem ott van .. stb. Nagyon irritáló

Szerintem FroG nyerte ezt a Pro/Contra-t jobban megmagyarázta és indokolta az érveit .

Bruse · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2011.07.10. 09:50:01

Én még nem láttam a filmet, nagyon nem is érdekel. Guy Ritchie nekem úgy tűnik, mint ha nagyon erőltetetten akarna nagyon penge lenni. A Blöff mondjuk jó film, csak túl sok a szereplő a kevés játékidőre.

Nehezen tudok dönteni, inkább egált mondanék...de a világ nem ilyen :D
Vigye Frog, tényleg jól megmagyarázta az indokait :)

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2011.07.10. 10:16:23

Köszi a szavazatokat srácok. És akkor egyben gratulálok, Frog!

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2011.07.10. 10:18:32

@Sparrow: Köszi mindenkinek aki szavazott :)
Még nincsen lefutva a párharc Sparrow ;) De azért köszi.

Sh1mmy 2011.07.14. 13:19:35

Most érkezett meg a második rész előzetese:

www.youtube.com/watch?v=7yU1nnvrCy8
A zenéje mindenképp dicsérendő ennek az előzetesnek

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2011.07.14. 13:49:14

@Sh1mmy: Ha jól tudom ez a zene az első részben is szerepelt, mert nekem nagyon ismerős :) Egyébként szerintem rosszabb film lesz, mint ez.