Zenei rovat: TOP10 Kedvenc zenekarom

Sziasztok!

Második Zenei rovat videómban a 10 kedvenc zenekaromat mutatom be nektek. Jó szórakozást!

U.I.: Elindult történetírós blogom, ide kattintva megleshetitek.

Címkék: zenei rovat 

A bejegyzés trackback címe:

https://perfectinsanity.blog.hu/api/trackback/id/tr973024775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Death/Mortis 2011.06.29. 23:57:25

Érdekes kis lista volt. :) Az itt felsoroltak közül 3-4 az én TOP 10-emben is benne van, bár én jobban el vagyok tolódva a folk-metal felé. A Tankcsapda első helyezése viszont meglepett. Nem az, jó zenekarnak tartom, a régebbi szerzeményeik miatt. Azok tele voltak társadalomkritikával és hatalmas igazságokkal( persze akadtak könnyedebbek is). Az utóbbi 2 albumuk viszont szerintem túl populáris lett. Feladták a régi mentalitásukat a nagyobb hírnévért, ami érthető, de nem tudok tőle eltekinteni. Számomra nem képviselnek akkora értéket, mint régen.

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2011.06.30. 10:24:17

@Death/Mortis: Nem értek veled egyet. Szerintem a Mindenki vár valamit a legfajsúlyosabb albumuk, telis tele mondanivalóval. Az új Minden Jót! hangzásilag nem fajsúlyos, hanem könnyedebb, de dugig van mondanivalóval. Főleg a címadó szám, a Lazán csak című zárószám, a Nincs fék nincs félelem, a Nézz szét belül a Köszönöt doktor és a Mindentől távol és a Mire vagy kíváncsi. Ezen kívül gyönyörű szám az Új nap vár. Nyilván vannak bulizós számok is, de azok mindig voltak, mert kellenek olyanok is. Úgyhogy soha nem fogom megérteni azokat, akik elpopposodással vádolják a Tankcsapdát. Mindenesetre ez a te véleményed, amit tiszteletben tartok, És köszi, hogy kommenteltél!:D

2011.07.01. 16:13:20

Érdekes ízlésed van. Nem úgy értem nekem is a rock a kedvencem. Csak valahogy nem annyira szereted a klasszikusabb zenéket, filmeket. Például nem a 3 legelismertebb zenekar a Depresszió, a Tankcsapda és a Children of Bodom. A filmeket is inkább a Keresztapa 1,2 és a Remény rabjai esetleg Forrest Gump, Esőember uralja neked a kedvenced meg a 23-mas szám és a Watchmen, 300. Ez nem baj, nem kötözködni akarok. Szerintem se rossz a Pokolgép a Dalriada a Bullet For My Valentine a Depresszió és az Alvin és a Mókusok. Az Indica-t nem ismerem. De a Children of Bodom, Tankcsapdá-t szeretem. A Metallica-t nagyon szeretem. A Nightwish meg a kedvenc zenekaraim közt van. Első 3-ba. Bár én pont hogy szerintem kicsit profibb régi felállást szeretem még Tarja-val. A koncertjeik is ütősebbek voltak. Ez az új lemez bemutatókoncert már nem volt a legjobb. De az új Nightwish is jó, de a régi frenetikus volt. Minden második számukat imádtam. A többit meg szerettem. De úgy imádtam, hogy pont tegnap írtam össze azokat a számokat, amiket szeretek a Nightwish-tól és valami 25 jött ki. Nekem inkább a klasszikusabb rockzenék tetszenek például: Scorpions, Kiss, Queen, Guns N' Roses, Nirvana, Black Sabbath. De jó kis lista. Jól kitértél mindenre.

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2011.07.01. 19:14:47

@Rolika35: Valamit nagyon durván félreértelmeztél, de nem gond. Akkor gyengébbek kedvéért még egyszer. Ez az ÉN 10 KEDVENC ZENEKAROM. Mint ahogy a Top20 - as listámban is az ÉN 20 KEDVENC FILMEM SZEREPEL. Nem az alapján válogattam össze a helyezetteket, hogy világszinten, általánosságban mennyire elismertek, hanem, hogy ÉN mennyire szeretem őket. Te kb. azt mondod, hogy mivel a világon élő emberek nagy többsége többre tartja mondjuk a Scorpionst, mint a Tankcsapdát, akkor nekem is többre kell. Semmi kedvem beállni a sorba és azt mondani, hogy mittudomén A remény rabjai a kedvenc filmem, mert kibaszottul nem az a kedvenc filmem, sőt, egyáltalán nincs a kedvenceim között. Na erre varrjál gombot. És akkor soroljam? Mátrix, Alien, Nem vénnek való vidék, Kick Ass. Mindet klasszikusnak tekintik, főleg az első kettőt. Én mégis utálom őket. És ettől nem érzem magam kevesebbnek, sőt többnek, mert van saját véleményem. Igen, tudom, hogy mindenki hülyének néz mert A 23 - mas szám a kedvenc filmem, de képzeld, leszarom. Nem fogom, azt mondani, hogy nem szeretem, mert például Bruse azt mondja, hogy nem jó ( bocsi Bruse, te jutottál eszembe először ). Hidd el nekem, többet érsz, ha van saját véleményed, mint ha a divatot követed. Még ha a világ szemében nem is, legalább a sajátodéban igen. Ettől függetlenül a Star Wars és A gyűrűk ura is klasszikusok és nagy kedvenceim, és a Forrest Gumpot is imádom. De soha egyik sem lesz még a közelében sem nálam A 23 - mas számnak, a Watchmennek, vagy a 300 - nak. Darren Aronofsky filmjeinek se. És mielőtt valaki belém köt, Aronofsky filmeket a TOP20 lista megírása után láttam, azért nem szerepelnek benne.

Ugyanígy divat szidni a Másnaposok 2 - t és a Transformers 2 - t. Mert valami hülye kritikus elkezdte, mindenkinek utánozni kell, ugye? Hát nem. Persze, ez nem jelenti azt, hogy akkor én utálok mindenkit, aki szidja ezt a két filmet. De akkor tessék értelmes érvekkel szidni, ne pedig azért mert mindenki szidja, akkor csináljuk mi is.

Na, egyelőre ennyi jött ki belőlem. Elég hosszú lett, de így legalább nyugodtan alszok, hogy kiadtam magamból.

2011.07.01. 21:42:25

Nem úgy értettem hogy kövesd a divatot csak mondtam hogy érdekesek a listáid de ez jó is. Tudom hogy a te 20 kedvenced meg 10 kedvenced. Azért írtam hogy a te ízlésed érdekes. Mert nem mindenkinek ilyen a listája de ez jó hogy érdekes a listád nem olyan mint mindenkinek. És a klasszikus-t inkább úgy értettem hogy nem régi filmeket, zenéket szeretsz hanem 90-es évek közepén alakultakat. Filmeknél is ez a helyzet. De ez se baj. A lényeg hogy ezek a te kedvenceid. Nem akartam hogy felhúzd magad.

Bruse · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2011.07.01. 23:17:52

@Sparrow: Hehe, kicsit tényleg felhúztad magad, szerintem Roli csak azt akarta mondani, hogy inkább az újabb zenéket/filmeket kedveled, mint sem a klasszikusokat :D Annyi ízlés, ahány ember, és szerintem ezt mindenki tudja.
Én amúgy akkor csak annyit, mondtam, hogy egy kicsit túlajnározod a 23-at, szerintem is egy jó film (6/10), Carrey (akit szerintem szintén túlajnározol :D) pedig valóban nagyon jól alakít benne.
Abban amúgy nagyon igazat adok neked, hogy a kritikusok is csak a saját véleményüket mondják. Mindenki a saját véleményét mondja el a dolgokról, ha nem, akkor sznob.

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2011.07.02. 09:46:33

@Rolika35: Akkor ne haragudj, hogy leugattalak. Elég félreérthető volt a kommented. De akkor mostantól szent a béke.:D
És való igaz, hogy kevés klasszikus film van a kifejezett kedvenceim között, de sok klasszikus van, amit szeretek. És amúgy a klasszikus nem azt jelenti, hogy valami régi, ezt szerintem kicsit félreértitek. A klasszikus azt jelenti, hogy eddig nem látott dolgot mutat, amire még nem volt példa. Ezzel korszakot teremt. Ezért vált a Mátrix rögtön klasszikussá.
Na, de a régebbi klasszikusokról annyit. Hogy van azok között is sok, ami nagyon tetszik: 2001 - Űrodüsszeia, Star Wars, Forrest Gump.
Vagy ott van az 1902 - es Utazás a Holdba, amit mesterműnek tartok, vagy az 1966 - os Seconds, ami szintén említésre méltó. De igen, az én terepem főleg az 1990 - től napjainkig filmek, hiszen a kedvenc filmes szakembereim ( színészek, rendezők stb... ) ebben az időben tevékenykednek.