Kedvenc Sorozataim Top10 by Frog
Mivel elég kihalt a blog, új alanyom pedig még nincsen, gondoltam alkotok egy Top10-es listát a kedvenc sorozataimból.
10. CSI:A Helyszínelők
Mivel krimi fanatikus családból származom, így rengeteg krimit nézek, és ha krimi, akkor CSI.
A Jerry Bruckheimer "féle" sorozat nekem meghatározó, de csak a Las Vegasi helyszínelőket követem rendszeresen. A sorozat 2000-res és a mai napig sugározzák, nem mellesleg, szerintem megunhatatlan.A filmben egy Las Vegasi helyszínelő csapat bevetéseit követhetjük. Az új részekben az általam kedvent Laurence Fishburne alakítja a csapat vezetőjét, aki méltán lett híres nagyszerű színészi játékával.
9. Monk: A Flúgos nyomozó
Tudom ez nem egy etalon a maga kategóriájában, de szerintem élvezhető, ahogy a főszereplő nyomozónkban mindentől fóbia támad, illetve retteg mindenféle idegen dologtól.
Ez magában nem is lenne szerethető, de ahogyan ezt Tony Shalhoub "előadja", az valami fergeteges. A film története az előbb említett nyomozó, illetve társai munkájáról szól. Ez egyáltalán nem olyan stívulú film, mint a CSI szériák, hanem vígjáték elemeket is beleépítettek, az én szememben ezért előzi meg a Las Vegasi csapatot.
8. Odaát
Listám egyetlen tagja, amelytől néha hajlamos vagyok én is berezelni, de ezt az íjesztgetést művészi, és néha humorosan hajtja végre az alkotás. A filmben a Winchester testvérek harcát követhetjük a gonoszok (démonok,szellemek,stb..) ellen, amelyeket már az édesapjuk is írtott rendesen. Nekem nagyon bejön ez a dráma-thriller-fantasztikus koktél, mert olyan elegyet alkotnak,hogy az lenyűgöző. és ha hozzávesszük a színészi játékot, akkor már szerintem nem is kell többet elmondanom :).
7.A Mentalista
Még egy krimi :D. És hogy míért jobb ez, mint az előbb leírt két másik alkotás? Azért, mert ez a film tartalmaz egy mégnagyobb humor faktort mint a Monkban. A részek cselekménye is igen pörgős, valamint a főhős karakterénél is fején találták a szöget, kell ennél több?:D
Ez költői kérdés, de a film még rá pakol két jó nagy lapáttal, mégpedig az alap történet szállal, vagyis Patrick Jane családjának katasztrófájával, amit készül megbosszulni, illetve a nagyszerű színészi játékkal.
6. Joey
Szerintem Joey-t senkinek sem kell bemutatnom, ugyanis arról a bizonyos Joey Tribbianiról van szó. Ez a sorozat, az ő kis magán története, ami sajnos nagyon rövidre sikerült. A történet a Jóbarátok befejezése után játszódik, mikoris Joey a nővéréhez költözik Los Angelesbe, hogy új filmes karriert kezdjen.Röviden ennyi, de ez is sokatmondó, mert amiben Joey szerepel,az rossz nem lehet.
5. Dr. House
Ki ne ismerné a New Jersey kórház antiszociális diagnosztáját? Nekem ez a film a kórház sorozatok magasiskolája, amelyet egy gyógyítással foglalkozó film sem űberelt eddig, és valószínűleg nem is fog. A főszereplő beállítását játékával tökéletesen eltaláló Hugh Laury hozza a kötelezőt, s még nagy mértékben felül is múlja.
4. Jóbarátok
Szerintem a Jóbarátokat nem lehet kihagyni egyetlen jó sorozatokról készült listából sem, mert ez a korszakatlkotó zsenialitáshoz a maga stílusában semmi nem fogható. Már a hangulata maga is humoros, ha leülök megnézni egy epizódot minden bánatom elszáll, és szinte könnyezésig nevetek rajta.
3. Gyilkos Elmék
Virtuális dobogóm harmadik fokát a Gyilkos Elmék című szintén krimi foglalja el. Ez azért más mint az előbb említett jónéhány bűnügyi sorozat, mert teljesen más szemszögből közelíti meg a sorozatgyilkosokat, mégpedig az elméjükön keresztűl, és ezért a szememben ez a mai napig az egyik legjobb krimi sorozat.
2. South Park
Ez az egyetlen alkotás,melyet nem forgattak, hanem animációval készítettek, nemmellesleg egyedi módon, de ez már máshová tartozik. Sokan ezt talán nem rakták volna a filmsorozatok közé, de annyi társadalom kritika, valamint tanúlság szorult bele, hogy ezekközött is megállja a helyét nem is akárhogyan.
1. Dexter
Szinte holtversenyben nyert ez a sorozat. Engem ez fogott meg a felsoroltak közül a legjobban, a fantasztikus hangulatával, zenéivel, színészi játékával. A Miami vérnyomszakértő és egyben sorozatgyilkos története a legzseniálisabb sorozat, mindközül.
Címkék: top10 írásos elemzések
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Sparrow · http://movietank.blog.hu 2010.09.24. 20:14:46
FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2010.09.24. 20:47:38
Sparrow · http://movietank.blog.hu 2010.09.25. 10:08:38
Sh1mmy 2011.07.26. 01:43:52
Biztos láttad, de hátha nem. :)
Szerintem nagyon ütősnek ígérkezik!
FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2011.07.26. 11:04:31
Szerintem is baromi jó lesz, úgy látom Dexterben végre helyre áll a rend, az előző évadban kicsit megpuhult :D Mindenesetre nagyon várom már :)