Eddigi "karrierem" 2

Olvasd el az előző 'részt' is.

Tehát gondoltam egy nagyot, és belekeztem a blogom alapjainak lefektetésébe. Az első feladatom az volt, hogy a számomra legjobbnak tartott filmelemzőktől (Sorter,Blacksheep, illetve Bighouse) jogot kérjek erre.
Nem kis örömömre ezt meg is kaptam.

Ekkor eszembe jutott, hogy ez egyedül nem fog menni, viszont nem kételkedtem hogy belevágok. Az első blogra készült videómhoz nem találtam alanyt, így az MSN-es személyes üzenetembe kiírtam, hogy valaki ajánljon már valamit.
Ekkor üzent Juanito, hogy ő tud egy nagyon "jó" filmet erre a célra (aki még nem tudná, az Óriás Cápa vs Gigászi Polipról van szó). Olyan lelkesen beszélt arról, hogy mégis milyen szar ez az alkotás, hogy megláttam benne a potenciált, és felkértem blogtársnak. Ekkor megjelent első videója, ami az ismerőseim, és saját magam szemében is osztatlan sikert aratott.

A következő gondot az adta, hogy nem értek igazán a blog szerkesztéshez, kellett erre is egy ember.


Folyt.Köv.

 

Címkék: a blog története 

A bejegyzés trackback címe:

https://perfectinsanity.blog.hu/api/trackback/id/tr352294038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.