Star Weekend közlemény újra.

Sziasztok. Jelentem hogy mentálisan, és fizikálisan is elfáradtam. Nagyon sokat kell tanulnom, illetve a családi dolgokkal is foglalkoznom kell, így úgy döntöttem, hogy jövőhét végén folytatom a Cage hétvégét, természetesen egy új Star Weekendet kezdve így, 3 filmmel. Tényleg bocsánatot kérek minden olvasómtól, de jelenleg nem vagyok a toppon, így a magánügyeim miatt a filmek nézése háttérbe szorul. Megígérem, jövőhéten kikerekítem ezt a hátvégét. Mégegyszer bocsánat srácok.. Sziasztok!



A bejegyzés trackback címe:

https://perfectinsanity.blog.hu/api/trackback/id/tr363399036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.