Top 10 Ismeretlen Ékkövek By Gaben

 Sziasztok, azon a szomorú tényen fennakadva, hogy az alulhypeolás miatt mennyi jó filmről maradhat le az ember, készítettem egy top 10-es listát. Remélem valakit megfog :)

Címkék: top10 

A bejegyzés trackback címe:

https://perfectinsanity.blog.hu/api/trackback/id/tr603358345

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MrRaizy 2011.11.07. 15:05:57

Na megyek is megnézni a "Mr. Nobody-t" és a "The man from Earth-et" mert én többit már láttam :D Jó videó grat.

Gaben No.1 2011.11.07. 15:57:10

K@rAAAiz: kösz! :) nagyon helyes, csak nyerhetsz vele :D

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2011.11.07. 16:53:22

Hú, nekem nagyon tetszett a videód. :-) Több film iránt is felkeltetted az érdeklődésem. Az őslakót egyszer elkezdtem, de nem volt hozzá hangulatom. Majd nekiülök akkor még egyszer. Az Equilibrium pedig tényleg nagyon jó film, érdekes, hogy miért nem kapott hypeot. Szerintem kategóriákkal jobb a Mátrixnál.
Lenne egy kérdésem is. A videó végén azt a sávot, ami bejött a képernyőre és a blog urljét írta ki, azt hogyan csináltad?

Gaben No.1 2011.11.07. 17:07:33

@Sparrow: Köszönöm a dicséretet! Örülök, hogy tulajdonképpen célt értem a videóval :D
Másik kérdésedre választ adva: a Power Directorban (ha jól látom te is azt használod) vannak felirat sablonok. Én fogtam az egyik ilyen Merry Christmas-öset és átalakítottam a betűtípust, a színt, az animációt és a tálca szegély és háttérszínét :D

danialves · http://smokingbarrels.blog.hu 2011.11.07. 18:12:57

Mr. Nobodyt láttam ezek közül, az a film azóta is az egyik kedvencem (és valamiért sejtettem h az első lesz). A többit meg ahogy mondtad, úgy ütöttem a keresőbe, már jönnek is lefelé...

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2011.11.07. 18:19:40

@Dj G@ben: Köszi, majd megnézem akkor a Powerben, a top10 videóknál jól jönne.