Dumáljunk Rovat - 2.Adás by Frog&Gaben

Sziasztok. Elkészültünk a Dumáljunk rovat 2. adásával,amelyben a Fűrész szériát vesézzük ki.

FIGYELEM!
Erős szubjektív vélemény a videó alapja, megnézés csak saját felelősségre. :D

 

Címkék: dumáljunk 

A bejegyzés trackback címe:

https://perfectinsanity.blog.hu/api/trackback/id/tr903357774

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2011.11.06. 13:33:20

Jó kis videó, bár nem néztem végig. Elég hosszú. Ez a Tobin Bell meg fapofa egy mondatban eléggé piszkálja a csőrömet...

MrRaizy 2011.11.06. 21:08:02

Saw : 10/9
Saw 2 : 10/7
" Saw 3 " : 10/5
" Saw 4 " : 10/5
" Saw 5 " : 10/3
" Saw 6 " : 10/5
" Saw 3D ":10/3

Szerintem.
Én az 1-et és a 2-öt nevezném Saw-nak a többit már szerintem tényleg csak a pénzért csinálták mert annyival jobb lett volna SZERINTEM ha befejezik a 2 végén vagy 3 végén..

Amúgy jók ezek a " Dumáljunk " rovatok nagyon tetszenek még többet :D grat.