Eddigi "Karrierem"

 Minden  2010 Július 12-én 22 óra 57 -kor kezdődött. Ekkor éppen a Baaadmovies blogot böngésztem, amikor megjelent az a bizonyos bejegyzés:

"A Rossz Mozifilmek Sorozat és a Baaadmovies Blog büszkén prezentálja:

Az Első Filmelemzők Oscarja!"

Ekkor még nem voltam biztos az indulásban, de később az lettem. Gondoltam egyet, és elkezdtem összeszedni az anyagokat a Zombieland c. filmhez, amelyet először akartam benyújtani mint pályaművet. Az elején minden tökéletesen ment, de felötlött bennem valami, hogy ez mégsem lesz eredeti. Így hát sutba dobtam ezt a filmet, és más alkotás után néztem, és meg is találtam az ominózus remekművet. A film címe Dühöngő Grizzly volt, és amikor felnéztem az Imdb-re, sejtettem hogy ez nem lesz egy sétagalopp.
A filmet megnéztem,óriási szenvedések árán, és igazán csak ezután éreztem át a videóelemzők feladatait.
A pályaművemmel hamar elkészültem, és beküldtem. Ezután jött a várakozás.

Elérkezett Augusztus 25.-e, 20:00, vagyis a pályázat eredmény hírdetése. Feszülten vártam hogy mi lesz, talán ennyire feszülten még nem vártam semmit...
A videók elemzése kb másfél óráig tartott, és ekkor következett az eredmény hirdetés.
Itt második lettem, nagyon-nagy meglepetésre.

Ekkor úgy döntöttem, hogy alapítok egy blogot....

 

Folyt.Köv.

 

Címkék: a blog története 

A bejegyzés trackback címe:

https://perfectinsanity.blog.hu/api/trackback/id/tr82284189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.